Få opmærksomhed med flotte firmabiler
Der findes i dag utallige måder, hvorpå du kan gøre reklame for din virksomhed. Du kan således betale for annoncer i trykte medier, bannerreklamer online, radiospots på reklamefinansierede kanaler eller reklamefilm, der vises på diverse platforme. Men har du tænkt på reklameværdien af at have nogle flotte og letgenkendelige firmakøretøjer, der dagligt bevæger sig rundt i lokalområdet?
Lak eller folie?
Mange virksomheder bruger en specifik farvepalet, ofte defineret ud fra firmaets logo. Denne palet inddrages i udarbejdelsen af grafiske elementer, der skal repræsentere virksomheden. Det kan være på hjemmesiden, e-mail og dokument skabeloner, arbejdstøj med mere. At finde firmabiler, såsom varevogne, i en matchende farve, kan være svært. I stedet kan du vælge at tilpasse dem efterfølgende.
En mulighed er at få sprøjtelakeret vognene i en brugerdefineret farve. Det giver et smukt, ensartet resultat. Læs mere her. Dette er praktisk, hvis uniformitet er vigtig og ”firmafarven” meget karakteristisk.
Folie til biler er en anden løsning værd at overveje. Dette giver mange kreative muligheder for at inkludere mønstre og andre grafiske elementer i bilens udseende. Du kan vælge at få hele bilens chassis pakket ind i bilfolie, eller blot nogle af fladerne, såsom fordørene på personbiler eller side- og bagpanel på varevogne.
Bevægelige reklamesøjler
Der er mange fordele ved at bruge firmabiler til at gøre opmærksom på din virksomheds eksistens. Først og fremmest signalerer det professionalisme at have en bilpark med et ensartet udseende. Det udstråler overskud, øje for detaljer samt orden i tingene. Og ud fra dit farvetema og grafiske design, kan bilerne bruges til at vise mere om firmaets værdier med videre. Farve, skrifttype og valg af ekstra dekorationer kan således signalere alt fra seriøsitet og tradition til modernitet og uhøjtidelighed. Det betyder også, at du nøje skal overveje, hvordan dine firmabiler skal se ud. De kommer nemlig til at være bevægelige reklamesøjler i den daglige trafik.